Modern Classic Home

Album coffe books Louis Vuitton Marc Jacobs 26x3,5x30cm

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 14 dni
Zwroty i wymiana: 14 dni
Dostawa: Cena dostawy jest zależna od wybranej formy płatności. sprawdź formy dostawy
Cena: 499,00 zł 499.00
ilość szt.
Pin It

Opis

Duży album w twardej oprawie, książka będzie się pięknie  prezentowała jako coffe books na stoliku kawowym czy komodzie.

Ta fascynująca publikacja przedstawia role, jakie dwóch mężczyzn odegrało w przekształceniu małego warsztatu w XIX-wiecznym Paryżu w jedną z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych marek na świecie.

Znany zarówno z kunsztu, jak i niezbędnego designu, luksusowy dom Louis Vuitton został założony przez swojego tytułowego założyciela w 1854 roku. Pierwsza połowa tej publikacji śledzi innowacje Vuittona, który przekształcił mało znany zawód cechowy emballeur (pakujący) w czołowego producenta luksusowych kufrów w Paryżu, z klientelą, która za jego życia obejmowała francuską szlachtę, a także elitę zamożnego imperium. Najważniejsze i nigdy wcześniej nie widziane przykłady kunsztu Vuittona, wraz z modą, która w nich weszła, to najważniejsze elementy tych rozdziałów. Druga część książki analizuje rolę Marca Jacobsa jako dyrektora kreatywnego Louisa Vuittona (od 1997), który wprowadził dom Louis Vuitton w nową erę dzięki serii współpracy z artystami i projektantami, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince , oraz Stephena Sprouse, a także zaprojektowanie linii cieszącej się dużym powodzeniem i pożądaną odzieżą dla firmy.

Badając dwie rozbieżne, ale często podobne kariery oddalone od siebie o sto lat, Louis Vuitton / Marc Jacobs jest nie tylko warstwowym studium ewolucji luksusowej marki w ciągu ostatnich 150 lat, ale także świętem technicznych i projektowych innowacji w nowym stuleciu.



    Koszty dostawy Cena dostawy jest zależna od wybranej formy płatności.

    Kraj wysyłki:
    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium