Album coffe books Louis Vuitton Marc Jacobs
Opis
Duży album w twardej oprawie, książka będzie się pięknie prezentowała jako coffe books na stoliku kawowym czy komodzie.
Ta fascynująca publikacja przedstawia role, jakie dwóch mężczyzn odegrało w przekształceniu małego warsztatu w XIX-wiecznym Paryżu w jedną z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych marek na świecie.
Znany zarówno z kunsztu, jak i niezbędnego designu, luksusowy dom Louis Vuitton został założony przez swojego tytułowego założyciela w 1854 roku. Pierwsza połowa tej publikacji śledzi innowacje Vuittona, który przekształcił mało znany zawód cechowy emballeur (pakujący) w czołowego producenta luksusowych kufrów w Paryżu, z klientelą, która za jego życia obejmowała francuską szlachtę, a także elitę zamożnego imperium. Najważniejsze i nigdy wcześniej nie widziane przykłady kunsztu Vuittona, wraz z modą, która w nich weszła, to najważniejsze elementy tych rozdziałów. Druga część książki analizuje rolę Marca Jacobsa jako dyrektora kreatywnego Louisa Vuittona (od 1997), który wprowadził dom Louis Vuitton w nową erę dzięki serii współpracy z artystami i projektantami, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince , oraz Stephena Sprouse, a także zaprojektowanie linii cieszącej się dużym powodzeniem i pożądaną odzieżą dla firmy.
Wymiar 26x3,5x30cm