Modern Classic Home
Reklamacja

*Jeżeli w ciągu 2 lat od daty zakupu produktów sprzedawanych przez Modern Classic Home stwierdziłeś wadę zakupionego towaru, zaleca się przesłać do Nas wypełniony formularz reklamacyjny drogą elektroniczną lub pocztową POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY. z dokładną i szczegółową informacją dotyczącą wady, w tym zdjęcia reklamowanego produktu, dowód zakupu lub nr zamówienia, na adres reklamacje@mchome.pl wraz z informacją dotyczącą wybranego sposobu załatwienia reklamacji. UWAGA  z powodu panującej pandemii firmy kurierskie przeszły na elektroniczne protokoły zgłaszania szkody- czyli uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu. POBIERZ INSTRUKCJĘ ZŁOŻENIA ELEKTRONICZNEGO  PROTOKOŁU SZKODY .Rejestrację zgłoszenia potwierdzimy w wiadomości zwrotnej. Spełnienie tych warunków ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji, natomiast nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z ich pominięciem. Zgodnie z prawem, reklamację rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni, skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszego sposobu załatwienia reklamacji, w tym sposobu ewentualnego odbioru od Ciebie wadliwego towaru.
Możliwe sposoby załatwienia reklamacji: obniżenie ceny czy  odstąpienie od umowy-Przy pierwszej reklamacji produktu klient nie może odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta ten towar zostanie naprawiony lub wymieniony. Klient może też  wybrać wymianę towaru na nowy, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Modern Classic Home. W takim przypadku obowiązuje sposób przywrócenia stanu zgodnego z umową zaproponowany przez Modern Classic Home, nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

- Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie! Zalecane jest  aby w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę gdyż z chwilą odbioru towaru od przewoźnika, na konsumenta przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru. W przypadku, gdy Użytkownik zdecydował o skorzystaniu z przewoźnika, na wybór którego Modern Classic Home nie miał wpływu, przejście niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru następuje z chwilą wydania towaru przez Modern Classic Home przewoźnikowi wybranemu przez Użytkownika.

Uwaga!
Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 517 308 511.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, uszkodzeń przedmiotów kruchych np. szkła sporządzany jest protokół rozbieżności/szkody, który pomoże nam w rozpatrzeniu późniejszej reklamacji u dostawcy.

Zgodnie z Kodeksem cywilnym, wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do klientów niebędących konsumentami (np. przedsiębiorstw). Wszelkie reklamacje tego typu rozpatrywać będziemy z uwzględnieniem ogólnych zasad odpowiedzialności cywilnej. Prosimy, aby klienci niebędący konsumentami mieli na uwadze, że wszystkie towary oferowane przez Modern Classic Home nie są przeznaczone do użytku w celach komercyjnych czy w miejscach użyteczności publicznej, a jedynie w warunkach gospodarstwa domowego. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność wobec klientów niebędących konsumentami, którzy dokonują zakupu jego towarów w charakterze zawodowym, za wszelkie szkody i wadliwość towarów, wynikające z używania ich w innych warunkach niż te, do których zostały przeznaczone (tj. w warunkach domowych

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium