Modern Classic Home
Bezpieczna dostawa

Kurier dostarczył Ci uszkodzoną przesyłkę? Sprawdź, co zrobić w takiej sytuacji! 

Ta sytuacja z pewnością nie należy do najprzyjemniejszych. Dokładamy wszelkich starań by Twoje zamówienie było jak najlepiej zabezpieczone przed szeregiem ewentualnych czynników, które mogą wpłynąć na jego stan.

Niestety, podczas transportu zewnętrzną firmą transportową może dojść do uszkodzenia przesyłki. Współpracujemy wyłącznie z przewoźnikami, którzy gwarantują sprawną obsługę takich sytuacji. Warto wiedzieć, co zrobić by proces obsługi zgłoszenia przebiegał szybko i zakończył się pomyślnie. 

PRZED PRZYJĘCIEM PRZESYŁKI OD KURIERA:

  1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź dokładnie czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
  2. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 
    +48 517 308 511
  3. Jeżeli tylko masz taką możliwość zrób zdjęcia lub nagraj krótkie wideo przedstawiające uszkodzenia przesyłki. 
  4. Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, uszkodzeń przedmiotów kruchych np. szkła sporządzany jest protokół rozbieżności/szkody, który pomoże nam w rozpatrzeniu późniejszej reklamacji u dostawcy.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium