Modern Classic Home
Zwrot i wymiana
W sklepie Modern Classic Home najważniejsze jest zadowolenie oraz satysfakcja naszego klienta z dokonanych zakupów. Jeśli zakupione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań możesz je zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zasada ta nie dotyczy produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta oznaczonych statusem dostępności NA ZAMÓWIENIE (np. luster Venus, mebli tapicerowanych, donic) a także towarów zakupionych na FAKTURĘ VAT (ograniczenie nie dotyczy kontrahentów uprzywilejowanych).

ZWROT


Jak to zrobić?
1) Wypełnij załączony do otrzymanej paczki formularz zwrotu.

W paczce nie ma formularza? POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA TOWARU ZAKUPIONEGO NA PARAGON i wydrukuj go.

2) Dołącz do zwracanych produktów wypełniony i podpisany formularz. Wyślij wszystko na adres:

Modern Classic Home
al. Niepodległości 700
81-853 Sopot 

3) Możesz zwrócić towar również osobiście pod wskazanym powyżej adresem w godzinach funkcjonowania sklepu

poniedziałek – piątek 10 -18
sobota 11-16


4) To już ostatni krok w procesie zwrotu! Powinieneś, ale nie musisz, dokonać zwrotu również logując się do swojego konta w naszym sklepie - zakładka Historia zamówień - wybór zwracanego całego zamówienia (lub tylko wybranych pozycji z zamówienia) – wygeneruj zwrot.

Jeżeli masz jakieś pytania lub wystąpiły problemy z wysyłką zwrotu - zadzwoń +48 517 308 511 lub napisz sklep@mchome.pl

UWAGA | Należność za zwrócone towary wpłacimy w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki i zaakceptowania zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub na rachunek przypisany do  karty płatniczej, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

Uwaga!

Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar, powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób - najlepiej w oryginalne opakowanie uniemożliwiające uszkodzenie w trakcie transportu.

Zwrot uszkodzonego lub używanego towaru może skutkować potrąceniem kwoty odpowiadającej zmniejszeniu wartości towaru ze zwracanej ceny zamówienia.

Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony podpisany formularz zwrotu. Nie jest to konieczność, ale znacznie przyspieszy procedurę zwrotu oraz warto podpiąć dowód zakupu zwracanego towaru (na przykład paragon). Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich (DHL, UPS, DPD, Fed-Ex) lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania przesyłki (np. paczka pocztowa ekonomiczna).

Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi - wypełnij swoimi uwagami pole "Inne uwagi" w formularzu zwrotu – z góry dziękujemy!

WYMIANA

W celu wymiany zakupionego towaru, złóż nowe zamówienie z opcją płatności PRZELEW. poinformuj Nas drogą mailową na sklep@mchome.pl, które produkty chcesz wymienić wraz ze wskazaniem numeru ich zamówienia. Wskaż również numer nowego zamówienia, które zostało złożone. W odpowiedzi otrzymasz od nas informację zwrotną dotyczącą rozliczenia płatności.

Wymieniany produkt odeślij wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu/wymiany na adres :

Modern Classic Home 
al. Niepodległości 700
81-853 Sopot 

Niezwłocznie po otrzymaniu od Ciebie przesyłki zwrotnej i zatwierdzeniu jej stanu oraz zaksięgowaniu ewentualnej dopłaty, wyślemy do Ciebie nowy towar. Ewentualną nadpłatę zwrócimy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania (w zależności od tego co nastąpi szybciej).

UWAGA | Prosimy o odesłanie towaru kompletnego i bez śladów używania, które będą świadczyć, że korzystali Państwo z niego w sposób inny niż konieczny dla zapoznania się z cechami i parametrami towaru. W przeciwnym razie będziemy uprawnieni obciążyć Państwa kwotą o jaką uległa zmniejszeniu wartość towaru. Dodatkowo, zalecamy odesłać towar wraz z podpisanym formularzem zwrotu - ułatwi nam to rozpatrzenie Państwa zwrotu, a w konsekwencji przyspieszy również otrzymanie przez Państwa zwrotu należności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium