Modern Classic Home
FAQ

Aby ułatwić Ci robienie zakupów, przygotowaliśmy przydatne zestawienie najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Jeśli nasuwają Ci się dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z nami telefoniczny pod nr +48 517 300 511 lub email sklep@mchome.pl .

Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?

W przypadku towarów, które posiadamy na stanie magazynowym w naszym showroomie w Warszawie, zamówienia opłacone wysyłane są w czasie około 2 dni roboczych, kurier dostarcza paczkę w ciągu 1-2 dni pod wskazany adres w Polsce. Sumując - od momentu opłacenia zamówienia do samej dostawy mijają średnio 4 dni robocze. Zamówienia opłacone na towary których nie posiadamy na stanie magazynowym, realizowane są w czasie od 4 dni roboczych, do 8 tygodni - w zależności od dostępności towaru u producenta. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku. Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności – ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji.

Czy mogę ustalić dokładny termin (datę, godzinę) odbioru? Co w przypadku kiedy nie odbiorę przesyłki?

Twoje zamówienie możemy wysłać w dogodnym dla ciebie terminie również w sobotę – w tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub emailowo. Również w uwagach możesz dopisać sugerowane godziny dostawy. W przypadku nie odebrania przesyłki w umówionym terminie, szczegóły i cenę dotyczącą następnej dostawy przekażemy Państwu e-mailowo lub telefonicznie.

Czy można zwrócić towar?

Oferujemy klientom możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwracane towary powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Szczegółowe informacje w sprawie zwrotu i wymiany znajdziecie w zakładce „Zwrot i Wymiana”

Jak uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Podczas składania zamówienia na etapie podawania danych odbiorcy należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP, w pozostałych przypadkach faktura Vat wystawiana jest na prośbę klienta, po przesłaniu nam numeru zamówienia i danych do faktury na email sklep@mchome.pl

Czy przesyłki są wysyłane za granicę?

Realizujemy wysyłki do krajów członkowskich Unii Europejskiej. Nie wysyłamy za granicę zamówień za pobraniem (płatnych przy odbiorze). W celu uzyskania kosztów takiej dostawy i warunków prosimy o kontakt email sklep@mchome.pl

Czy można złożone przeze mnie zamówienie zapakować ozdobnie wysłać jako prezent?

Wszystkie zakupione produkty w naszym sklepie można wysłać innej osobie jako prezent. W tym celu, w trakcie składania zamówienia, na stronie koszyka w uwagach trzeba wpisać "Na Prezent". Możemy też dołączyć bilecik z życzeniami w tym celu wpisz w uwagach treść.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium