FRANCZYZA MODERN CLASSIC HOME
1. INFORMACJE O MARCE MODERN CLASSIC HOME
Jesteśmy młodą marką istniejemy od kwietnia 2016 roku, jednak właściciel i główny zarządzający Paweł Puszczyński z rynkiem wyposażenia wnętrz związany jest od 12 lat. Pierwsze kroki w tej branży stawiał w firmie Fryderyk Gallery, zaczynając od stanowiska sprzedawcy a na kierowniku sklepu kończąc. Następnie związał się z marką BBHome, gdzie pracował na stanowisku general managera 7 lat zdobywając dla marki nagrodę GIA Awards 2015 - dla najlepszego salonu wyposażenia wnętrz. W tej firmie oprócz zarządzania marką, i otwarcia 5 sklepów współtworzył koncepcję brandu, poszczególne kolekcje oraz visual sklepów.
Celem Modern Classic Home, jest stworzenie na polskim rynku sieci sklepów, w których Klienci - będą mogli znaleźć wygodne meble i eleganckie dodatki. Znajdą Państwo u Nas wybór najlepszych towarów z całego świata oraz nasze autorskie kolekcje, szczególnie zależy nam na tym żeby zaoferować Państwu polskie produkty wykonywane ręcznie. W naszych sklepach oferujemy: meble, lustra, dywany, oświetlenie, tekstylia, artykuły dekoracyjne zapachy do domu i wiele innych artykułów idealnych na prezenty. Ofertę kierujemy do wymagających klientów z segmentu dóbr luksusowych, którzy cenią kompleksową ofertę , profesjonalną obsługę, fachowe doradztwo i rozpoznawalny, charakterystyczny dla naszej marki styl modern classic.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu marketingowym i PiaRowym, prowadzimy szereg intensywnych działań w internecie i w mediach które budują rozpoznawalność marki i pozwalają skierować klientów poszukujących pięknych mebli i przedmiotów właśnie do Nas.
2. JEDNOSTKI WŁASNE:
Flagowy 140 metrowy sklep zlokalizowany w Sopocie al. Niepodległości 700.
3. NASZE WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY:
- konsultacje dotyczące lokalizacji i potencjału miejsca analiza konkurencji w pobliżu
- projekt aranżacji lokalu oraz pomoc przy jego wdrażaniu
- współuczestnictwo w otwarciu salonu „pod klucz”
- pomoc przy negocjacji warunków najmu i związanych z umową procedur,
- udostępnienie naszego know-how oraz materiałów marketingowych,
- aktywna promocja w naszych social mediach a także działaniach marketingowych,
- bezpłatne szkolenia pracowników : obsługa klientów, merchandising, ogólny mannual działania salonu
- przez cały czas trwania umowy opieka przedstawiciela MC Home
- W trakcie trwania umowy, konsultacje analizy i wspólne szukanie rozwiązań pozwalających realizować założone cele biznesplanu,
- Pomoc przy prowadzeniu kampanii marketingowych przez otwarciem salonu jak i w trakcie jego pracy.
4. WYMAGANIA PODSTAWOWE SIECI:
- Mile widziana pasja do pięknych przedmiotów i wnętrz…..
- Lokalizacja w dużych miastach, w dzielnicach charakteryzujących się dużym potencjałem nabywczym dóbr luksusowych, bądź lokalnych centrach wnętrzarskich licznie odwiedzanych przez projektantów oraz architektów,
- Wielkość lokalu około 80 m2 plus zaplecze magazynowe min. 20m2,
5. PRZEWIDYWANE SKŁADOWE INWESTYCJI
- nie ma opłaty licencyjnej
Na kwotę inwestycji składają się zmienne:
- adaptacja lokalu
- zatowarowanie na 1 m2 powierzchni
- koszt stanowisko w zależności od wielkości lokalu
ZAPYTAJ O WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW WYSYŁAJĄC WYPEŁNIONY FORMULARZ PONIŻEJ
Formularz kontaktowy
Zapraszamy do współpracy firmy, architektów, projektantów.