Album coffe books Tom Ford White 002
Opis
Synonim wysokooktanowego przepychu, bogatej seksualności i nieustraszonej mody, Tom Ford jest kultowym projektantem, którego marka o tej samej nazwie ma zagorzałych zwolenników na całym świecie, od Mediolanu i New Delhi po Szanghaj i Nowy Jork. Siedemnaście lat po jego bestsellerowej debiutanckiej książce Tom Ford (2004), w której wyszczególniono jego czasy jako dyrektora kreatywnego włoskiej wytwórni Gucci, ten drugi tom jest wizualną odą do tytułowej marki Forda, stworzonej w 2005 roku i obejmuje kosmetyki, okulary i odzież męską. oraz jego uznaną przez krytyków linię odzieży damskiej. Szanowany projektant nie tylko katapultował swoją markę na najwyższe szczeble świata mody, otrzymując wyróżnienia od Rady Projektantów Mody Ameryki i najlepszego projektanta roku magazynu Time, ale także przyciągnął uwagę Hollywood, oferując wiernych fanów z listy A, takich jak: jako Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland, Beyonce i Nicholas Hoult w swoich pokazach na wybiegach i kampaniach reklamowych.
Ten wspaniały tom w okładce zawiera olśniewające zdjęcia projektów odzieży i akcesoriów Forda, artykuły modowe przedstawiające topowe modelki, takie jak Gigi Hadid, Joan Smalls, Mica Arganaraz i Jon Kortajarena, oraz jego charakterystyczne, naładowane seksualnie kampanie reklamowe autorstwa takich fotografów, jak Inez i Vinoodh. , Nick Knight, Steven Meisel oraz Mert & Marcus. Ten tom, wydrukowany z materiałów zatwierdzonych przez Forest Stewardship Council i zredagowany osobiście przez Forda, odzwierciedla jego wyjątkowy gust i nieskazitelną zmysłową estetykę i jest prawdziwym przedmiotem kolekcjonerskim dla jego wielbicieli i koneserów mody, stylu i designu.